Alm o zaman iyi bir anakart RAM'e de para kalmaz ise az biriktirir alırım.
Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
Alm o zaman iyi bir anakart RAM'e de para kalmaz ise az biriktirir alırım.
doğru söylüyorsun ben ucuz yollu değiştireyim o zmn benim sistemin 1-2 seneye baya bir aksesuaını değiştirme planım var benim sistemden çıkanları da satmam işlemci ekran kartı alıp kardeşime de sistem toplamış olurum plan bir tık o yönde ilerisi içinYüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.