Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
doğru söylüyorsun ben ucuz yollu değiştireyim o zmn benim sistemin 1-2 seneye baya bir aksesuaını değiştirme planım var benim sistemden çıkanları da satmam işlemci ekran kartı alıp kardeşime de sistem toplamış olurum plan bir tık o yönde ilerisi için