Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
Doğru söylüyorsun, ben ucuz yollu değiştireyim o zaman. Benim sistemim için 1-2 seneye baya bir aksesuarını değiştirme planım var. Benim sistemden çıkanları da satmam, işlemci, ekran kartı alıp kardeşime de sistem toplamış olurum. Plan bir tık o yönde, ilerisi için.
 
Son düzenleyen: Moderatör: