Ne zaman ince ayar yapsak BIOS ekranına giremiyorum sol altta entering setup yazıyor. Girebilsem dahi ince ayar yaptığımız da BIOS donup kalıyor. Oysa Windows açılıyor test bile yaptım hata vermedi(tabii belki verecekti ama BIOS neden açılmasin ki sonuçta Windows düzgün acilmis)

Çoktan sipariş verildi

Anlıyorum, o MSI kraldır; devri bitmiş, artık ASUS hakim piyasaya.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Teşekkür ederim, en kısa zamanda Asus'tan güzel bir şey ayarlayacağım. TUF Gaming'den uzak durma taraftarıyım, başka serilerinden güzel bir şey ayarlayacağım inşallah.

Şu kart bu fiyattayken kaçırmayın bu arada ya, 2 kat para vermeniz size 1 FPS olarak dahi geri dönmeyecek. Anakart FPS arttırmaz, bilginiz olsun. Zen 6 ile X970 geçersiniz sıfırdan, 2027 ilk çeyrekte çıkacak bu ürünler. Şu anda yatırım yapmayın derim. @ThePrestige

 
Ne zaman ince ayar yapsak BIOS ekranına giremiyorum sol altta entering setup yazıyor. Girebilsem dahi ince ayar yaptığımız da BIOS donup kalıyor. Oysa Windows açılıyor test bile yaptım hata vermedi(tabii belki verecekti ama BIOS neden açılmasin ki sonuçta Windows düzgün acilmis)

Çoktan sipar

Şu kart bu fiyattayken kaçırmayın bu arada ya, 2 kat para vermeniz size 1 FPS olarak dahi geri dönmeyecek. Anakart FPS arttırmaz, bilginiz olsun. Zen 6 ile X970 geçersiniz sıfırdan, 2027 ilk çeyrek de çıkacak bu ürünler. Şu anda yatırım yapmayın derim. @ThePrestige


Site açılmıyor ama doğru söyledin, az daha bekleyip en azından daha üst bir şey almak mantıklı olabilir.

Ne zaman ince ayar yapsak BIOS ekranına giremiyorum sol altta entering setup yazıyor. Girebilsem dahi ince ayar yaptığımız da BIOS donup kalıyor. Oysa Windows açılıyor test bile yaptım hata vermedi(tabii belki verecekti ama BIOS neden açılmasin ki sonuçta Windows düzgün acilmis)

Çoktan sipariş verildi

Sipariş daha gelmeden mi pişman oldun? Pardon, ASUS'muş, MSI sandım onu da.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şu kart bu fiyattayken kaçırmayın bu arada ya, 2 kat para vermeniz size 1 FPS olarak dahi geri dönmeyecek. Anakart FPS arttırmaz, bilginiz olsun. Zen 6 ile X970 geçersiniz sıfırdan, 2027 ilk çeyrekte çıkacak bu ürünler. Şu anda yatırım yapmayın derim. @ThePrestige

Akakçe'den ban yedim herhalde, açılmıyor bende ama fiyat iyiymiş. Benim alacağım kartın 3'te 1'i aslında bunu alıp RAM de çekebilirim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Akakçe'den ban yedim herhalde, açılmıyor bende ama fiyat iyiymiş. Benim alacağım kartın 3'te 1'i aslında bunu alıp RAM de çekebilirim.

Dediğim gibi, bu kartı bu fiyattayken kaçırmayın. Yanına 1 adet Patriot 6000 CL30 çekip sonrasında forumdaki DDR5 rehberinden 1:1 mod 6000 CL28 ve PBO-CO ayarlayıp keyfinize bakın. Para israfı olur diğer alacağınız her şey.


@ThePrestige DDR5 rehberi:

 
Dediğim gibi, bu kartı bu fiyattayken kaçırmayın. Yanına 1 adet Patriot 6000 CL30 çekip sonrasında forumdaki DDR5 rehberinden 1:1 mod 6000 CL28 ve PBO-CO ayarlayıp keyfinize bakın. Para israfı olur diğer alacağınız her şey.

Peki, AM6 ne zaman gelecek, bir bilgin var mı? Şimdi sistemi yükseltirim, bir anda AM6 ve DDR6 çıkar.
 
peki am6 ne zaman gelecek bir bilgin varmı şimdi sistemi yükseltirim bi anda am6 ve ddr6 çıkar

Onu henüz düşünmeyin, uzun yol var. 2027'de Zen 6 ve X970 alakalı tekrar konu açarsın. Şu anda sende en mantıklısı 2x16 Patriot ve B850M-K olur. PBO, CO ve timing ayarlayıp kullanın. Rehberde anlatıldı. Hazır ayarlar var. R7 7800X3D özelinde Boost Override veremezsin sadece, 5.05 kitli. X3D işlemci özelinde 5 GHz yeterlidir zaten. Önemli olan PBO ve CO ayarları, RAM timing ayarları. Performansı bunlar artıracaktır.