Sabahtan beri bağlanamıyorum dostlar. Telefonlarına cevap veriyorlar ama oradan yaptıkları işlemler çok kısıtlıymış, uygulamadan bağlanın diyorlar. Deneyebilecek var mı acaba? Para iademi sorgulayamıyorum bu yüzden.
Detaylar
Kim cevapladı?Geldi bana da ama dün bağlanabiliyordum.Nays hizmetlerini sonlandırdığını açıkladı. Devam işlemlerinin Maximum APP'ten sağlanacağı yönünde SMS yollamışlardı sanırım.
Kvothe
Başarılı
Kapandı hocam nays geçen bildirim gönderdi.
Hocam biliyorum fakat bağlanabildim dün.