Nem toplayıcı cihazlar işe yarıyor mu?

Hasan Merkit

Moderasyon Üyesi
Moderatör
Katılım
30 Ocak 2025
Mesajlar
5.237
Makaleler
14
Çözümler
108
Beğeniler
8.508
Selamlar arkadaşlar. Evdeki klimayı bir türlü yaptıramıyoruz. Çözülemeyen gaz kaçağı problemi var ama konu bu değil.

Forumdaki tavsiye üzerine bunu aldım:

Şimdi de nemi toplayacak bir cihaza ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Üzerime güçlü fan çalıştırsam bile son 2 gündür çok terlemeye başladım. Nemi iliklerime kadar hissediyorum.



Sizce bu 2.5-3K gibi fiyatlara satılan cihazlar işe yarıyor mu? Deneyenler var mı? Şimdiden teşekkürler.
 
Nem alıcı cihazlar işe yarıyor. Yalnız attığınız 1 litre hacimli ufak bir cihazın kayda değer bir işe yarayacağını düşünmüyorum. Bende 40x30x20 boyutlarında büyük sayılabilecek bir cihaz var 12 litre hacmi var. Neredeyse gün aşırı doluyor.
 
Nem alma özellikli bir hava temizleyici daha sağlıklı olur Hasan hocam.
MC55W öneriliyordu zamanında, bi' bakın isterseniz.
 
Nem alma özellikli bir hava temizleyici daha sağlıklı olur Hasan hocam.
MC55W öneriliyordu zamanında, bi' bakın isterseniz.
Bütçe maalesef sandığınızdan düşük. Ayıptır söylemesi, tüm borçlarımı kapattım, 2-3K bir bütçe kaldı. Maaş gününe de daha çok var.
 
Maaş gününü bekleyip MC55W alın bence. İşe yarıyor da attığınız o kadar da iyi değil.
Ben bu 2 hafta içerisinde bu havadan baygınlık geçiririm. Bir çözüm şart. ""Daha mesajı yazarken bile elim terliyor.."" Zaten klima konusunu da kenara atmadım. Klimanın ne derdi olduğunu gerçekten bulabilecek bir teknik servis kovalayacağım.

Benim merakım bu küçük cihazlar işe yarıyor mu? Yâni en azından 700-900ml havadaki sıvıyı toplasalar rahat ederim diye düşünüyorum.
 
MC55W'yi alana kadar idare etsin derseniz alınabilir ama absürt performans beklemeyin hocam.
 
700-900'ü anca 3-4 günde toplar. Bu cihaz bi işe yaramaz yani ayrıca 1 litre hazne genişliğidir.
 
Masa üstüne koyulacak kadar küçük olanlar bir işe yaramaz. Daha doğrusu bir odanın nemini alamaz. Attığınız ürün ancak giysi dolabınızdaki(ki öyle bir sorununuz varsa) nem sorununu çözer. Büyük olanlardan almak lazım, onlar fayda eder ama onlar da gene bir klima kadar pahalı. Vantiratör kullanıyorsanız büyük ihtimal cam da açıyorsunuzdur, kapalı alanda camı kapatmanız gerekeceğinden oda sıcaklığında nemden kazanç olsa da hava akışının azalışından bu faydayı çok hissedemeyeceksiniz.

Bununla uğraşacağıma ya klimayı düzgünce tamir ettirir veya değiştirirdim, bir oda büyüklüğündeki alanın nemini dengeleyecek cihazlar gerçekten pahalı. Nem cihazları rutubet gibi dertleriniz varsa işe yarar, soğutmaya o kadar katkısı olmaz.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…