- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.235
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 108
- Beğeniler
- 8.504
Selamlar arkadaşlar. Evdeki klimayı bir türlü yaptıramıyoruz. Çözülemeyen gaz kaçağı problemi var ama konu bu değil.
Forumdaki tavsiye üzerine bunu aldım:
Şimdi de nemi toplayacak bir cihaza ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Üzerime güçlü fan çalıştırsam bile son 2 gündür çok terlemeye başladım. Nemi iliklerime kadar hissediyorum.
Sizce bu 2.5-3K gibi fiyatlara satılan cihazlar işe yarıyor mu? Deneyenler var mı? Şimdiden teşekkürler.
Forumdaki tavsiye üzerine bunu aldım:
Şimdi de nemi toplayacak bir cihaza ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Üzerime güçlü fan çalıştırsam bile son 2 gündür çok terlemeye başladım. Nemi iliklerime kadar hissediyorum.
Sizce bu 2.5-3K gibi fiyatlara satılan cihazlar işe yarıyor mu? Deneyenler var mı? Şimdiden teşekkürler.