Servis desteği ne alemde bunun? İffalcon firmasını ilk kez duyuyorum.
TCL'nin yan markası. Servis konusu TCL'de de sıkıntıydı zaten. Bölgesel olarak araştırmak gerek ama büyükşehirlerde problem olmaz.
Nextstar YE-55IDG11 hakkında ne düşünüyorsunuz?
iFFalcon anakart ve CPU olarak daha iyi, depolama olarak daha iyi, 140 Hz ve daha çok dimming zone barındırıyor. Her açıdan daha iyi diyebilirim.
 
TCL'nin yan markası. Servis konusu TCL'de de sıkıntıydı zaten. Bölgesel olarak araştırmak gerek ama büyükşehirlerde problem olmaz.

Yeni duydum bu markayı. Düzgün iş yapıyorlarsa alınır. Zaten servis desteği dediğim illa bir servisi bulunuyor mu :D çünkü ilk kez duydum bu firmayı. Ama TCL'nin alt firması ise iyi. En azından isim yapmıs bir firmanın alt firması.
 
Yeni duydum bu markayı. Düzgün iş yapıyorlarsa alınır. Zaten servis desteği dediğim illa bir servisi bulunuyor mu :D çünkü ilk kez duydum bu firmayı. Ama TCL'nin alt firması ise iyi. En azından isim yapmıs bir firmanın alt firması.
Servisi tabii ki bulunuyor daha yeni aldım hatta alır almaz firma beni aradı ve kargo gelince direkt arayın aynı gün kuralım dedi. İlgili olmaları sevindirdi. Not: İnternette TV'nin satıcısı kendileriydi.
 
@sawyerford bana kağıt üstü verilere aldanma diyen şahısın önerdiği ürüne bakın!? Cansız - soluk renkler sunan C6K'nın yandan yemişi...

Bence siz kağıt üstü verilere bakarak ürün önermeyin, bilmesem ve önerdiğiniz ürünü canlı görmesem iyi bi'şey sanacağım :rofl:.
 
Son düzenleme: