Katılım
11 Şubat 2024
Mesajlar
813
Çözümler
3
Beğeniler
794
Merhaba. Elimde eski farem için aldığım x-raypad skatezler var. Sora V1 için ve tam boydalar. Benim elimde bir de Scyrox V8 var ve skatezleri rezalet ötesi. Bu Sora’nın skatezleri Scyrox’a olur mu? Lütfen emin bir şekilde cevap verin çünkü bir tanıdığım da Sora V1 var ona vereceğim eğer uymazsa. Skatezleri söküp skatezsiz kalmak da istemiyorum.
 
Boyutları aynı değil. Dot X-Raypad iyi gider.

Hocam şansımı deneyeyim dedim, en fazla ne olabilirki dedim.
Sonuç:
IMG_0834.webp

Tam oturdu. 😄
Yani kendisi için yapılmış skatezler gibi tamamen doldurmadı ama zaten Dot skatez alsaydım yine aynı mantık olucaktı.
Bu arada şunu söyleyebilirim, kendi stok skatezleri rezaletin ötesinde. Mutlaka X-raypad Obsidian almanızı öneririm alacak kişiler için. Bana kalırsa bu Dot’dan daha iyidir. Mouse yeni çıktığı için yakın tarihte özel skatez gelmeyecektir.
 
Hocam şansımı deneyeyim dedim, en fazla ne olabilirki dedim.
Sonuç:Eki Görüntüle 123447
Tam oturdu. 😄
Yani kendisi için yapılmış skatezler gibi tamamen doldurmadı ama zaten Dot skatez alsaydım yine aynı mantık olucaktı.
Bu arada şunu söyleyebilirim, kendi stok skatezleri rezaletin ötesinde. Mutlaka X-raypad Obsidian almanızı öneririm alacak kişiler için. Bana kalırsa bu Dot’dan daha iyidir. Mouse yeni çıktığı için yakın tarihte özel skatez gelmeyecektir.
Hocam bende de aynı şekilde Sora V1 ve aynı skatez mevcut. Kullanım açısından bir sıkıntı oluyor mu?
 
Hocam şansımı deneyeyim dedim, en fazla ne olabilirki dedim.
Sonuç:Eki Görüntüle 123447
Tam oturdu. 😄
Yani kendisi için yapılmış skatezler gibi tamamen doldurmadı ama zaten Dot skatez alsaydım yine aynı mantık olucaktı.
Bu arada şunu söyleyebilirim, kendi stok skatezleri rezaletin ötesinde. Mutlaka X-raypad Obsidian almanızı öneririm alacak kişiler için. Bana kalırsa bu Dot’dan daha iyidir. Mouse yeni çıktığı için yakın tarihte özel skatez gelmeyecektir.
Ben V8 için dot aldım, kesinlikle bu yoruma katılıyorum. Eski altında plastiğimsi skatez vari yüzey olan Corsair M55 farem bile Scyrox V8 skatezinden daha iyi kayıyor. Umarım sonraki üretimlerde skatez olayına dikkat ederler, ben çinlilerin yerinde olsam farklı seçenekli skatezleri de pakete dahil ederim. Mekanik klavyelerin ek tuş, switch ile gelmesi gibi bu farelere de dot ve gerekli alanları kaplayan skatez yedekleri şart.

Wraith veya skatez işine girecek bir firma da okuyorsa, Scyrox için skatez yapsın. Ayrıca şu skatezleri lütfen Amazon vb. satın ya. Wraith sitesinden ürün almak o kadar yoruyor ki ve kargo süreci de çok yavaş. Amazon ile anlaşıp deposundan falan mı ne yapıyorsanız direkt Amazon ile satın.
 
Hocam bende de aynı şekilde Sora V1 ve aynı skatez mevcut. Kullanım açısından bir sıkıntı oluyor mu?
2,5 ay oldu ve hiç bir sorun yaşamadım, hatta çok memnunum. Ama şuan stok yok sanırım, bakmadım. Geçenlerde X-Raypad'in farklı skatezleri gelmişti onlar çok dehşet ürünler, öneririm.