Olay günlüğünü incelerken bu hatayı fark ettim. Bu neyin hatası? İlginç olan şey ise, olay günlüğünde "sistem" değil de "yönetim olayları" kategorisinde bulunması.
(Ben bu hatayı donanımsal sıkıntı zannediyorum.) Bu arada ben kendim yaşadım hatayı.
Olay günlüğünü incelerken bu hatayı fark ettim. Bu neyin hatası? İlginç olan şey ise, olay günlüğünde "sistem" değil de "yönetim olayları" kategorisinde bulunması.
(Ben bu hatayı donanımsal sıkıntı zannediyorum.) Bu arada ben kendim yaşadım hatayı.
Selamlar, bu hata genelde Windows'un arka planda sistem etkinliklerini kaydettiği bir 'oturum' şiştiğinde veya izinleri karıştığında karşımıza çıkıyor. Korkulacak bir donanım arızası değil, tamamen yazılımsal bir kayıt (log) çakışması.
Şu adımla hızlıca çözebilirsin:C:\Windows\System32\LogFiles\WMI\RtBackup klasörüne gir ve içindeki her şeyi temizleyip sistemi yeniden başlat. Eğer klasöre erişim izni vermezse, güvenli modda girmeyi veya klasör sahipliğini almayı deneyebilirsin. Genelde bu işlemden sonra hata raporu kesiliyor.
Windows'un sistemi izlemesi hocam önemli bir şey değil. Log tutarken zaten log tutulduğu için çakışma oluyor ve hata veriyor bu da "yönetim olaylarında" gözükmesine sebep veriyor.
Bilgisayarınızda yakın zamanda sorun yaşamadıysanız mavi ekran gibi endişe etmeniz gereken bir durum yok.
Tam bilmiyorum ama bu aslında donanımsal bir arıza değil, Windows'un arka planda performans günlüğü tutmaya çalışırken aynı isimli başka bir oturumla çakışması
Sistem zaten çalışan bir izleme servisini tekrar başlatmaya çalıştığı için bu uyarıyı verir. Bilgisayarında mavi ekran veya donma gibi somut bir sorun yoksa bu kaydı tamamen görmezden gelebilirsin, sistemine bir zararı yok.
Hello, should i be worried about this error? I saw it popped up and i thought it could be bad since it is a logger of some sort. Should i be worried or can i ignore it?