Olay günlüğünü incelerken bu hatayı fark ettim. Bu neyin hatası? İlginç olan şey ise, olay günlüğünde "sistem" değil de "yönetim olayları" kategorisinde bulunması.
(Ben bu hatayı donanımsal sıkıntı zannediyorum.) Bu arada ben kendim yaşadım hatayı.
(Ben bu hatayı donanımsal sıkıntı zannediyorum.) Bu arada ben kendim yaşadım hatayı.