Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim.
Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
Ben Gran Turismo ve başka oyunlar için geçen yıl Mayıs'ta 5 Slim + 2. kol + şarj istasyonu + dikey standı 26.000 TL'ye aldığım için şimdiden alıyorum. Eğer ben de almamış olsaydım bu oyun için almazdım.