Ön siparişte GTA VI alacak mısınız?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ircoas
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 611
  • Etiketler Etiketler
    gta gta vi
Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
2.174
Makaleler
1
Çözümler
8
Beğeniler
1.727
Yer
İzmir
Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim.
 
PC her şekilde daha iyi olacaktır. O kesin.
Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
 
Ben Gran Turismo ve başka oyunlar için geçen yıl Mayıs'ta 5 Slim + 2. kol + şarj istasyonu + dikey standı 26.000 TL'ye aldığım için şimdiden alıyorum. Eğer ben de almamış olsaydım bu oyun için almazdım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…