Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim.
Detaylar
Kim cevapladı?Alacağım evet, ne olur ne olmaz, ön sipariş zamanında fiyat yükselmesi olabilir.
Hocam iPhone isteyenler var. Bu daha ucuz deneyin.
- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.287
- Beğeniler
- 734
Almayı düşünmüyorum fiyatlar bu halde olduğu için.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.221
- Çözümler
- 9
- Beğeniler
- 2.682
Konsol olsaydı alırdık. PC'ye ön sipariş veririm.
PC her şekilde daha iyi olacaktır. O kesin.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.221
- Çözümler
- 9
- Beğeniler
- 2.682
Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
Ben Gran Turismo ve başka oyunlar için geçen yıl Mayıs'ta 5 Slim + 2. kol + şarj istasyonu + dikey standı 26.000 TL'ye aldığım için şimdiden alıyorum. Eğer ben de almamış olsaydım bu oyun için almazdım.Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
Benzer konular
- Mesaj
- 23
- Görüntüleme
- 250
Yeni konular
-
-
-
-
-
Amerika'da iş imkanı en çok olan bölümler nelerdir?
- megatronn
- Mesaj: 12