Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
2.174
Makaleler
1
Çözümler
8
Beğeniler
1.727
Yer
İzmir
Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim.
 
PC her şekilde daha iyi olacaktır. O kesin.
Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
 
Bir an düşündüm acaba alsak mı ucuzdan konsol diye de yok ya kesinlikle mantıklı değil. Mis gibi bilgisayarım varken oyunu 1 yıl erkenden oynamak için gereksiz borca girmeye hiç gerek yok. Üstüne daha kötü kalitede düşük FPS'de oynayacağım. 1 ay sonra hype sönecek günde 1 saat oynamalara başlayacağım.
Ben Gran Turismo ve başka oyunlar için geçen yıl Mayıs'ta 5 Slim + 2. kol + şarj istasyonu + dikey standı 26.000 TL'ye aldığım için şimdiden alıyorum. Eğer ben de almamış olsaydım bu oyun için almazdım.