Hangi ekran kartını kullanıyorsunuz ve oyunları ne ayarlarda oynuyorsunuz?
Ultra yapıp geçenlere lafım yok. Ancak 8 GB veya 10-12 GB kart kullanan arkadaşlar grafik düşürmek veya RT açmamak sizi rahatsız ediyor mu?
Mesela 1080p medium oyun oynamak rahatsız edici mi, yoksa düşük mü? Uzun zamandır cihazım olmadığı için açıkçası bilmiyorum.
Ultra yapıp geçenlere lafım yok. Ancak 8 GB veya 10-12 GB kart kullanan arkadaşlar grafik düşürmek veya RT açmamak sizi rahatsız ediyor mu?
Mesela 1080p medium oyun oynamak rahatsız edici mi, yoksa düşük mü? Uzun zamandır cihazım olmadığı için açıkçası bilmiyorum.