Dahili grafik kartı olduğu için 720p'ye en düşüğe çekme durumum oluyor. Ha onun dışında CS, Valorant ara sıra 2D oyunlarda da bir zahmet 60 FPS versin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
RTX 5060 Mobile kullanıyorum. Kartın oyunda açabileceği en yüksek grafiklere alıyorum. Günümüzdeki çoğu oyunu ultrada açıyor genelde.
 
9 taksit ile kaç kaç ödeyeceksiniz? Umarım beklentinizi karşılar, hocam. Bir de rehber incelemesi gelir mi? Oyunlar da FPS testi de gelir mi? Merak ettim.
Eğer istersen inceleme, neden olmasın. Oyun olarak fazla rekabetçi yok bende. Hikayeli oyun olarak içerik çıkarabilirim.

RTX 5060 Mobile kullanıyorum. Kartın oyunda açabileceği en yüksek grafiklere alıyorum. Günümüzdeki çoğu oyunu ultrada açıyor genelde.
Sizin cihazdan aldık ,bakalım.
Memnun eder inşallah.