Hayırlı olsun hocam. Hangi olanı aldınız? Link atar mısınız, bakayım. İyi düşünmüşsünüz hocam öyle yaparsınız.
Detaylar
Kim cevapladı?creazy
Başarılı
- Katılım
- 13 Şubat 2025
- Mesajlar
- 1.237
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 994
9 taksit ile kaç kaç ödeyeceksiniz? Umarım beklentinizi karşılar, hocam. Bir de rehber incelemesi gelir mi? Oyunlar da FPS testi de gelir mi? Merak ettim.
Th3RealKayseriLee
Yetkin
- Katılım
- 27 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.633
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.186
Dahili grafik kartı olduğu için 720p'ye en düşüğe çekme durumum oluyor. Ha onun dışında CS, Valorant ara sıra 2D oyunlarda da bir zahmet 60 FPS versin.
Son düzenleyen: Moderatör:
Eğer istersen inceleme, neden olmasın. Oyun olarak fazla rekabetçi yok bende. Hikayeli oyun olarak içerik çıkarabilirim.9 taksit ile kaç kaç ödeyeceksiniz? Umarım beklentinizi karşılar, hocam. Bir de rehber incelemesi gelir mi? Oyunlar da FPS testi de gelir mi? Merak ettim.
Sizin cihazdan aldık ,bakalım.RTX 5060 Mobile kullanıyorum. Kartın oyunda açabileceği en yüksek grafiklere alıyorum. Günümüzdeki çoğu oyunu ultrada açıyor genelde.
Memnun eder inşallah.
Sistem kaldırıyorsa Ultra, Ultra RTX. Kaldırmıyorsa Very Low. CS2 gibi performansın önemli olduğu oyunlarda her koşulda Very Low.Hangi ekran kartını kullanıyorsunuz ve oyunları ne ayarlarda oynuyorsunuz?
Ultra yapıp geçenlere lafım yok. Ancak 8 GB veya 10-12 GB kart kullanan arkadaşlar grafik düşürmek veya RT açmamak sizi rahatsız ediyor mu?
Mesela 1080p medium oyun oynamak rahatsız edici mi, yoksa düşük mü? Uzun zamandır cihazım olmadığı için açıkçası bilmiyorum.
Sistem:
Ryzen 5 7600X.
RX 7900 XT.
32 GB RAM.
Benzer konular
- Mesaj
- 20
- Görüntüleme
- 362