Dahili grafik kartı olduğu için 720p'ye en düşüğe çekme durumum oluyor. Ha onun dışında CS, Valorant ara sıra 2D oyunlarda da bir zahmet 60 FPS versin.
 
Son düzenleyen: Moderatör: