Passat B8 manuel 2017 1.4 TSI 92 kW aracım için, stage 1 atmak istiyorum. İşlemin getirisi ve götürüsü ne olur? Yapmak mantıklı olabilir mi? Bursa içi yapabileceğim bir yer var mı? Yaptıran var mı? Fiyat konusu saçma teklifler aldım, 3.500 yapan bir yer buldum, araca özel yapılıyor, 30 HP ve 60 Nm tork, %20 yakıt tasarrufu dedi. Dyno yok, hissiyat olarak test edersiniz dedi, güvenemedim. 1 saat içinde biter dedi, kesin hazır bir dosya atacak diye yaptırmak istemedim. Tüm fikirlere açığım.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.175
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 6.474
Ben olsam ben de oradan uzak dururdum, iyi yapmışsınız hocam.
Arabayı hor kullanmadıkça çok problem olmaz, bakımlarda arabaya biraz dâhâ dikkat edersiniz kâfi.
Arabayı hor kullanmadıkça çok problem olmaz, bakımlarda arabaya biraz dâhâ dikkat edersiniz kâfi.
Neoxa
Deneyimli
1.4 TSI için sağlıklı bir Stage 1’de 25-30 HP ve 40-60 Nm civarı artış mümkün. Ancak “%20 yakıt tasarrufu” söylemi tamamen kullanım tarzına bağlı, normal kullanımda böyle bir kazanç beklememek lazım. En büyük soru işareti ise dyno olmaması. Öncesi-sonrası güç ölçümü yapamayan ve “hissedersiniz” diyen yere ben güvenmezdim. Ayrıca 1 saatte bitmesi tek başına kötü bir şey değil, ama araca özel yazılım deniyorsa en azından log alınması, AFR, boost, ateşleme avansı ve knock değerlerinin kontrol edilmesi gerekir. Hazır dosya atıp geçmeyeceklerinin bir kanıtı olması gerekiyor. 3.500 TL de günümüz şartlarında oldukça düşük bir fiyat, bu da biraz düşündürdühocam. Mümkünse referansı güçlü, dyno ve loglama yapan bir yer tercih ederdim.
Google Search
Burayı buldum hocam kötü yorumu yok bir görüşün isterseniz.
Google Search
Burayı buldum hocam kötü yorumu yok bir görüşün isterseniz.
ggbye
Başarılı
Enjektörleri temizlettim, bujiler değiştim, yağ ve filtreler 8bin km olunca değişiyorum. Araç kullandığım zaman ilk açışta rölanti 1 altına 0.7 civarına gelemsini 1dk bekliyorum, elimden geldikçe 90 derece geçmeden gazlamıyorum. Hor kullanıyormuyum, ani hızlanmalar yapıyorum.Ben olsam ben de oradan uzak dururdum, iyi yapmışsınız hocam.
Arabayı hor kullanmadıkça çok problem olmaz, bakımlarda arabaya biraz dâhâ dikkat edersiniz kâfi.
Bende öyle düşündüm, yani hizmet alacağım. Bunu bana dyno ile kanıtlaması gerek. Tamam sürüş piskolojik bile gelebilir, kampanya felan var dedi. Zaten %20 yakıt tasarrufu olacağını sanmıyorum. Biraz atik ve güç istediğim için yaptırmak istiyorum. Motora zarar vereceğini düşünüyorum. 10bin civarı fiyat sunuyorlar, bu fiyata değeceğini düşünmüyorum.1.4 TSI için sağlıklı bir Stage 1’de 25-30 HP ve 40-60 Nm civarı artış mümkün. Ancak “%20 yakıt tasarrufu” söylemi tamamen kullanım tarzına bağlı, normal kullanımda böyle bir kazanç beklememek lazım. En büyük soru işareti ise dyno olmaması. Öncesi-sonrası güç ölçümü yapamayan ve “hissedersiniz” diyen yere ben güvenmezdim. Ayrıca 1 saatte bitmesi tek başına kötü bir şey değil, ama araca özel yazılım deniyorsa en azından log alınması, AFR, boost, ateşleme avansı ve knock değerlerinin kontrol edilmesi gerekir. Hazır dosya atıp geçmeyeceklerinin bir kanıtı olması gerekiyor. 3.500 TL de günümüz şartlarında oldukça düşük bir fiyat, bu da biraz düşündürdühocam. Mümkünse referansı güçlü, dyno ve loglama yapan bir yer tercih ederdim.
Google Search
Burayı buldum hocam kötü yorumu yok bir görüşün isterseniz.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.175
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 6.474
İyi yazılımcı bulursanız attırın hocam, parça ömrü aşınmadan ötürü kısalır o da çok mühim değil.Enjektörleri temizlettim, bujiler değiştim, yağ ve filtreler 8bin km olunca değişiyorum. Araç kullandığım zaman ilk açışta rölanti 1 altına 0.7 civarına gelemsini 1dk bekliyorum, elimden geldikçe 90 derece geçmeden gazlamıyorum. Hor kullanıyormuyum, ani hızlanmalar yapıyorum.
Yeni konular
-
Elektronik Televizyonlarda VISA karta özel 2.000 TL indirim!
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-