Bu modeller hakkında bilgim yok, önerdiğim eski tip klasik olanlardan çok kullandım. Yeni model küçük alınacaksa Hepsiburada'ya da Amazon satıcılı ürünlerden alın, ürün iyi çıkarsa kullanırsın, beğenmezsen iade edersin.
Hocam sanırım el kompresörü alıp geçeceğim direkt bunlara güvenmek ve zaman kaybetmek yerine. Almışken güçlü ve sağlam bi şey alayım diyorum, 3k vermek de istemiyorum pek açıkçası.
Hocam sanırım el kompresörü alıp geçeceğim direkt bunlara güvenmek ve zaman kaybetmek yerine. Almışken güçlü ve sağlam bir şey alayım diyorum, 3K vermek de istemiyorum pek açıkçası.
Emin değilim hocam o ufak ürünler pek güven vermiyor. Normal el kompresörü alacağım ama almışken kaliteli bir şey alayım diyorum 2k civarına. Kararsız kaldım o yüzden. Attığınız ürünün yorumları da epey iyimiş.