Hocam bu kadar büyük ve pahalı bir şeye gerek var mı emin olamadım.

Bunlar da aklımı karıştırıyor lakin düzgün incelemesi de yok maalesef.

Bu işimi görür mü hocam?

İşini kesinlikle görür attığım pişman olmazsın tek eksisi biraz sesli.


Hocam buna 2K vereceğine benim attığıma 1.5k versin daha güçlü benim attığım.
 
Bu modeller hakkında bilgim yok, önerdiğim eski tip klasik olanlardan çok kullandım. Yeni model küçük alınacaksa Hepsiburada'ya da Amazon satıcılı ürünlerden alın, ürün iyi çıkarsa kullanırsın, beğenmezsen iade edersin.
Hocam sanırım el kompresörü alıp geçeceğim direkt bunlara güvenmek ve zaman kaybetmek yerine. Almışken güçlü ve sağlam bi şey alayım diyorum, 3k vermek de istemiyorum pek açıkçası.
 
Son düzenleme: