Xackwild Uzman Katılım 3 Kasım 2025 Mesajlar 129 Çözümler 1 Beğeniler 99 Bugün 20:27 #1 PCSX2 emülatöründe otomatik tuş ataması yaptığımda bu sorunla karşılaşıyorum. Tuşları manuel ayarladığımda ise düzgün çalışmıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
PCSX2 emülatöründe otomatik tuş ataması yaptığımda bu sorunla karşılaşıyorum. Tuşları manuel ayarladığımda ise düzgün çalışmıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
eternatus Becerikli Katılım 16 Ocak 2026 Mesajlar 392 Çözümler 4 Beğeniler 270 Bugün 21:08 #2 Ucuz kontrolcu kullanıyorsanız Xbox360CE çalışıtırıp öyle deneyin.
KS KS Xackwild Uzman Katılım 3 Kasım 2025 Mesajlar 129 Çözümler 1 Beğeniler 99 45 dakika önce #3 eternatus dedi: Ucuz kontrolcu kullanıyorsanız Xbox360CE çalışıtırıp öyle deneyin. Genişletmek için tıkla... Teşekkürler. Sorunu tarif ettiğin şekilde çözdüm ama çözüldü olarak işaretleyemedim. Aynı sorunu yaşayanlar faydalanırdı.
eternatus dedi: Ucuz kontrolcu kullanıyorsanız Xbox360CE çalışıtırıp öyle deneyin. Genişletmek için tıkla... Teşekkürler. Sorunu tarif ettiğin şekilde çözdüm ama çözüldü olarak işaretleyemedim. Aynı sorunu yaşayanlar faydalanırdı.