PCSX2 emülatöründe SDL sorunu nasıl çözülür?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Xackwild
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 28
  • Etiketler Etiketler
    pcsx2 sdl

Xackwild

Uzman
Katılım
3 Kasım 2025
Mesajlar
129
Çözümler
1
Beğeniler
99


PCSX2 emülatöründe otomatik tuş ataması yaptığımda bu sorunla karşılaşıyorum. Tuşları manuel ayarladığımda ise düzgün çalışmıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
 
Ucuz kontrolcu kullanıyorsanız Xbox360CE çalışıtırıp öyle deneyin.
 
Ucuz kontrolcu kullanıyorsanız Xbox360CE çalışıtırıp öyle deneyin.
Teşekkürler. Sorunu tarif ettiğin şekilde çözdüm ama çözüldü olarak işaretleyemedim. Aynı sorunu yaşayanlar faydalanırdı.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…