Xackwild

Uzman
Katılım
3 Kasım 2025
Mesajlar
129
Çözümler
1
Beğeniler
99
Capture.webp


PCSX2 emülatöründe otomatik tuş ataması yaptığımda bu sorunla karşılaşıyorum. Tuşları manuel ayarladığımda ise düzgün çalışmıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim?