Mamistv1

Uzman
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
120
Beğeniler
59
İyi sosyaller. PS2'deki en iyi yarış oyunu hangisidir?

Screenshot_20260623_133328_Chrome.webp


Screenshot_20260623_133309_Chrome.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Most Wanted ve Underground 1-2 guzeldi ama Pro Street ve Carbon'u tavsiye etmem. Mesela PC veya PS3 surumlerine gore cok fazla kismislar. Ornegin, NFS Carbon'da boss'u yenip bolgeyi tamamen ele gecirdikten sonra o bolgedeki haritayi tamamen turladigimiz bir yaris tipi vardi, Race Wars mi ne, o yok. Bunun disinda yarislar, biz ve takim arkadasimiz dahil 8 kisi normalde ama Pro Street'te de Carbon'da da toplam 4 kisi var. Cok da zevkli olmuyor bence, bir de sanki daha kolay geldi PS2 surumu, bilmiyorum.
 
Son düzenleme:
Underground 2 ve Most Wanted'ın ikisi de ayrı güzel ama Underground 2 daha önde götürür gibi benim için.