Detaylar
Kim cevapladı?MW-Carbon-UG2.
Most Wanted ve Underground 1-2 guzeldi ama Pro Street ve Carbon'u tavsiye etmem. Mesela PC veya PS3 surumlerine gore cok fazla kismislar. Ornegin, NFS Carbon'da boss'u yenip bolgeyi tamamen ele gecirdikten sonra o bolgedeki haritayi tamamen turladigimiz bir yaris tipi vardi, Race Wars mi ne, o yok. Bunun disinda yarislar, biz ve takim arkadasimiz dahil 8 kisi normalde ama Pro Street'te de Carbon'da da toplam 4 kisi var. Cok da zevkli olmuyor bence, bir de sanki daha kolay geldi PS2 surumu, bilmiyorum.
Son düzenleme:
mburakkarakas
Yetkin
Underground 2
Underground 2 tabii ki. Varoluşsal gerçeklikte henüz daha iyi bir yarış oyunu görmedik.
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
Ev ve Yaşam Vantilatörlerde Premium'a özel %10 indirim
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0
-
Yeni mesajlar
-
-
Linux oyunculuğu büyüyor! Açık kaynaklı Vulkan sürücüsü NVK’ye DLSS desteği geliyor!
- LeoTheLinuxEnthusiast6610
-
-