Profil mesajı önerisi bize daha önce yapıldı. Bence gerek yok dedik. Hâlen de aynı fikirdeyiz. Açıkçası oradaki de kötü duruyor. Biz mesajlar dışında ek olarak DM sistemine getirdik.
Açıkcası biz gerek olmadığını düşünüyoruz. (Techolay adına konuşmuyorum. Techolay'ın fikrini henüz bilmiyoruz.)
Ancak çoğunluk isterse yeni sürümde nâzik duracak şekilde getirebiliriz.