Katılım
22 Ocak 2025
Mesajlar
5.185
Makaleler
64
Çözümler
104
Beğeniler
5.074
Profil mesajlarında da işletim sistemi ve tarayıcı gözükebilir. Şunun gibi:

1782584537824.webp


Konumu farklı bir yerde de olabilir.
 
Artı -4 Eksi
Aslında bu öneri bize geçen yıl bile yapıldı. Ancak geliştirici olarak sıcak bakmadık.
Bu yıl da @Vavien. tarafından bahsedildi.

Profil mesajı önerisi bize daha önce yapıldı. Bence gerek yok dedik. Hâlen de aynı fikirdeyiz. Açıkçası oradaki de kötü duruyor. Biz mesajlar dışında ek olarak DM sistemine getirdik.

Açıkcası biz gerek olmadığını düşünüyoruz. (Techolay adına konuşmuyorum. Techolay'ın fikrini henüz bilmiyoruz.)
Ancak çoğunluk isterse yeni sürümde nâzik duracak şekilde getirebiliriz. 🙏
 
İsteyenin açıp kapatabileceği şekilde eklenebilir. "Profil mesajlarında tarayıcı/işletim sistemi bilgisi göster" şeklinde.
 
İsteyenin açıp kapatabileceği şekilde eklenebilir. "Profil mesajlarında tarayıcı/işletim sistemi bilgisi göster" şeklinde.
Gizlilik ayarlarında da geliştirmeler yapmayı düşünüyordum zaten. 🙏 Ben önce bu öneriye ne kadar oy geleceğine bakacağım.
 
Zaten kalabalık olan profil mesajları kısmını bence daha da kalabalık yapar üstelik bir işlevide yok. Bence gelmemeli.
Tasarlarsam çok nazik duracak şekilde yapmaya çalışırım. Tasarımda korkunuz olmasın.

Ama duvarlara yazılan yazının hangi browser ile yazıldığını görmek biraz gereksiz gibime geliyor.

Tasarım konusunda kimse korkusu olmasın. PNG veya Sprite yerine SVG fikri çıkardığımız gibi (hatta taklit edildi) yine iyi fikirler çıkarırız. 🙏
 
Tasarlarsam çok nazik duracak şekilde yapmaya çalışırım. Tasarımda korkunuz olmasın.

Ama duvarlara yazılan yazının hangi browser ile yazıldığını görmek biraz gereksiz gibime geliyor.

Tasarım konusunda kimse korkusu olmasın. PNG veya Sprite yerine SVG fikri çıkardığımız gibi (hatta taklit edildi) yine iyi fikirler çıkarırız. 🙏
Abi tabi ancak gereksiz bence, üstüne sunucuya gereksiz bir yükte bindirebilir. Yine de takdiri sizin tabiki:whistle:
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Abi tabi ancak gereksiz bence, üstüne sunucuya gereksiz bir yükte bindirebilir. Yine de takdiri sizin tabiki:whistle:
Böyle bir şey sunucuya bir yük bindirmez.

Zaten kalabalık olan profil mesajları kısmını bence daha da kalabalık yapar üstelik bir işlevide yok. Bence gelmemeli.
Ben bir kalabalıklık görmüyorum. Çok sade ve boş duruyor.
 
Böyle bir şey sunucuya bir yük bindirmez.
Küçükte olsa bir yük bindirebilir. Ya olay yükten çok gereksiz olması bence ancak insanlar seviyorsa niye olmasın tabiki.

Böyle bir şey sunucuya bir yük bindirmez.


Ben bir kalabalıklık görmüyorum. Çok sade ve boş duruyor.
Hocam az sakin olun yav, herkes kendi fikirlerini söylemiyor mu? Bence kalabalık oluyor ancak kişiden kişiye değişir bu.