Yani ben xbox ile dinledim, belki dualsense'teki çip daha iyidir. Bir şans verilebilir.
Deneyip görmek de lazım yani. Ucuz bir iemle şöyle bir senaryo olabilir: Örneğin red lion + apple dac. İkisi 2000'tlyi bulmaz. Dualsenseteki dac ile apple dacı karşılaştırabilirsiniz red lion üzerinden. Çok fark yoksa bir süre red lion kullanıp, bu modelde sevdiğiniz sevmediğiniz şeylere göre daha üst bir model alırsınız.
Türkçe red lion incelemesi:
Eğer tek kulaklık alıp uzun süre kullanayım, daha fazla uğraşmayayım diyorsanız Cadenza II'yi öneririm.