Yani ben xbox ile dinledim, belki dualsense'teki çip daha iyidir. Bir şans verilebilir.
Deneyip görmek de lazım yani. Ucuz bir iemle şöyle bir senaryo olabilir: Örneğin red lion + apple dac. İkisi 2000'tlyi bulmaz. Dualsenseteki dac ile apple dacı karşılaştırabilirsiniz red lion üzerinden. Çok fark yoksa bir süre red lion kullanıp, bu modelde sevdiğiniz sevmediğiniz şeylere göre daha üst bir model alırsınız.
Türkçe red lion incelemesi:
Eğer tek kulaklık alıp uzun süre kullanayım, daha fazla uğraşmayayım diyorsanız Cadenza II'yi öneririm.
Hocam şimdi yapay zekaya sordum be aldıgom uanıt şu şekilde
İşte DualSense ve Xbox kontrolcülerinin ses (DAC) farklarının kısa özeti:
- Ses Kalitesi Sınırı: Her iki kontrolcü de maksimum 16-bit / 48 kHz (CD kalitesi) ses sunar; 24-bit desteği ikisinde de yoktur.
- Ses Gücü ve Detay: DualSense dahili amfi gücüyle daha yüksek ses şiddeti ve temiz detay sunar; Xbox kolunun ses çıkışı daha zayıf ve basıktır.
- Karakteristik: DualSense nötr ve aslına sadık ses verirken, Xbox daha çok iletişim (sohbet) odaklı bir ses profiline sahiptir.
- Donanım: DualSense üzerinde dahili mikrofon ve hoparlör yöneten daha gelişmiş bir ses yongası barındırır; Xbox ise sadece temel kulaklık çıkışına odaklanır.
Ne kadar doğru bilmiyorum tabi. İnternettr Dualsense üzerinden iem kullananlara da ulaşmaya çalışıyorum ama yok doğru düzgün bir yanıt alamadım.