Razer BlackShark V2 USB kulaklığını kullanıyorum.
Aldığımdan beri aynı tarz sıkıntılar oluyor, bugün fark ettim. Yine oyun oynarken cızırtı oluyordu, ses bozuluyordu, her zaman olduğu gibi çıkarıp yeniden taktım çıkardıktan sonra ise ses monitörün sesine geçiyor otomatik olarak. Fark ettim ki kulaklık takılı iken BF6'da FPS 125-130 civarı iken ses monitöre geçince 150 civarına kadar çıkıyor.
Sonra tekrar taktım kulaklığı, FPS 120-130'lara kadar tekrar düştü; yardımlarınızı bekliyorum.
GPU: 6700 XT.
CPU: R5 5600.
32 GB RAM, 3200 MHz.
Anakart: B450M Pro M.2 Max.
Evet USB hub ile kullanıyorum uzatma kablosunu anlayamadım hocam kusura bakmayın tam olarak nasıl bir kablo jak girişli mi biri Mic diğeri ses girişi için mi?