İyi oyunlar. RTX 4060 Ti + Ryzen 5 5600X sistemim var dostlar, CS2 oynarken ortalama 200 FPS alıyorum. Düşük ayarlarda oynuyorum. Bana az geldi hani ama pek bilgim yok FPS oyunları hakkında, size danışmak istedim. Aldığım FPS normal mi, değil ise nasıl düzeltebilirim? Teşekkürler.
Detaylar
Kim cevapladı?DM+basit eğlence modlarında oynadım şimdiye kadar, oyunda yeniyim.
Normal görünüyor.
Ama en yüksek ayarlarda oynamasına rağmen benim ortalamamdan biraz fazla FPS alıyor. G-SYNC ile alakası var mıdır? Aktifleştirdim.
16 GB.
MSAA düşür. Ayrıca 32 GB RAM ile test edilmiş kaç FPS fark ettirir bilmiyorum.
Dostum ayarlar düşükte dedim ya zaten.