rauay

Başarılı
Katılım
24 Aralık 2023
Mesajlar
663
Beğeniler
72
R7 7800X3D ile bunu kullanıyorum, kötü mü yapıyorum?

1782597447423.webp
 
Düşük güç tüketen bir işlemciniz var, sorun yaşamazsınız. Değiştirmeniz gerekiyor diyemeyiz. Kullanmaya devam edebilirsiniz.

Nerede ihtiyaç duyarsınız diye bakacak olursak PBO ve curve ayarlarında A620’ye veda edilebilir. Daha fazla m.2 desteği, USB gibi detaylar da ihtiyaca göre değişir.
 
En azından B650 serisine geçmen daha iyi olur A serisinde işlemciye pek ayar yapılmıyor diye biliyorum.