R7 7800X3D işlemci ile Prime A620M-E anakart kullanmak mantıklı mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rauay
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 56

rauay

Başarılı
Katılım
24 Aralık 2023
Mesajlar
663
Beğeniler
72
R7 7800X3D ile bunu kullanıyorum, kötü mü yapıyorum?

 
Giriş seviyesi en ucuz model bir anakart. Kullanabilirsin elbette ancak bu güzel işlemci ile 1 kez bile bu anakartta kullanmam.
 
Düşük güç tüketen bir işlemciniz var, sorun yaşamazsınız. Değiştirmeniz gerekiyor diyemeyiz. Kullanmaya devam edebilirsiniz.

Nerede ihtiyaç duyarsınız diye bakacak olursak PBO ve curve ayarlarında A620’ye veda edilebilir. Daha fazla m.2 desteği, USB gibi detaylar da ihtiyaca göre değişir.
 
En azından B650 serisine geçmen daha iyi olur A serisinde işlemciye pek ayar yapılmıyor diye biliyorum.
 
En azından B650 serisine geçmen daha iyi olur A serisinde işlemciye pek ayar yapılmıyor diye biliyorum.

PBO ve CO yapılamıyor, menüler kitli B840 ve A620 çipsette. Bu şekilde kullanmasında bu işlemci özelinde sorun yok. İsterse bellek OC dahi yapabilir ASUS A620 kartta. A620M-K ile R7 7800X3D ikilisine 6400-2133 açıp stabil ettiğimi hatırlıyorum bu forumda. Sadece PBO ve Undervolt yapamaz diyeyim. Onun önü kasıtlı olarak kapatılmış.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…