Hu tao

Yetkin
Katılım
10 Ocak 2024
Mesajlar
628
Makaleler
1
Çözümler
1
Beğeniler
299
Yer
Teyvat
Herkese selam dostlar. Elimde 3 tane 2014'ten kalma WD Black HO Enterprise Edition 1 TB 7200 RPM HDD var. Model numaraları da aynı. Zamanında aynı Server'den çıkma. Çalışma saatleri de aynı. Şu an SSD alacak param da olmadığı için ve SSD'ler de yerde olmadığı için bu diskleri RAID 0 yapsam mı? Gemini'ye sordum, RAID 0 yapınca okuma yazma hızları birikiyormuş, verileri 3 ayrı diske bölüyormuş vb. dedi. Gecikme gene aynı olur ama hız artar dedi. Sizce oyun için iyi olur mu? En azından takılma 3 kat daha az olur mu? Her 3 diskin de 140 MB/s ortalama hızı var.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Veri kaybı riskini göze alıyorsan yapabilirsin. Biraz rahatlatıyor ama harddisklerin en büyük sorunu olan gecikmeyi çözmüyor.
Ben de BTRFS ile RAID0 kullanıyordum.