Daha önceden de önerisi yapılmıştı sanki. Ama bulamadım. Açtığımız raporları görebileceğimiz bir sayfa olabilir. Bu sayfada çözülen raporları, bekleyen raporları, reddedilen raporları görebilelim. Hatta tarih filtresi de eklenebilir buna.
Raporların çözüme kavuşturulması şu sıralar uzun sürüyor. Bu yüzden de raporları gönderdiğimi bile unutabiliyorum. Direkt mesajlar sekmesi gibi durup rapor çözüme kavuşturulduğunda gidecek olan bi' sekme gelebilir. Bu sayede aynı raporu unutup tekrar atmayız.
İyi geceler.
Planlaniyor zaten. Ama cok zaman gecti aradan. Hatirlatma yapmak iyi olur tabii ki.
Raporların çözüme kavuşturulması şu sıralar uzun sürüyor. Bu yüzden de raporları gönderdiğimi bile unutabiliyorum. Direkt mesajlar sekmesi gibi durup rapor çözüme kavuşturulduğunda gidecek olan bi' sekme gelebilir. Bu sayede aynı raporu unutup tekrar atmayız.
İyi geceler.
Kesinlikle gelmesi gerek ama asla gelmez. O hissiyatı vermiyor forum. Bazı şeyler asla eklenmez, bu da onlardan biri. Neden gelmeyeceğini de anlayamıyorum ama.
Kesinlikle gelmesi gerek ama asla gelmez. O hissiyatı vermiyor forum. Bazı şeyler asla eklenmez, bu da onlardan biri. Neden gelmeyeceğini de anlayamıyorum ama.
Bence "bazı şeyler asla eklenmez" değil. Bazı şeylere uygun eklenti veya geliştirici bulunamaz. Geliştirici bulunamayınca da eklenemez. Geliştirici birisi veya uygun bir eklenti olursa, toplulukta isterse ve foruma uygunsa neden eklenmesin?
Bence "bazı şeyler asla eklenmez" değil. Bazı şeylere uygun eklenti veya geliştirici bulunamaz. Geliştirici bulunamayınca da eklenemez. Geliştirici birisi veya uygun bir eklenti olursa, toplulukta isterse ve foruma uygunsa neden eklenmesin?
Onu diyorum ya zaten "neden gelmeyeceğini de anlamıyorum" diye. Yapacak uygun kişi yok ise, neden planlanıyor ibaresi koyuluyor? Bu ifade edilebilmeli bence.