zfunc
Üyecik
- Katılım
- 25 Haziran 2026
- Mesajlar
- 7
- Beğeniler
- 1
Merhabalar arkadaşlar,
Evdeki 1 Gigabit fiber internet altyapıma WireGuard kurmak amacıyla ikinci el bir GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router buldum. Daha önce açtığım konuda sizlerden tavsiye almıştım. Satıcıyla pazarlık aşamasındayım ve bütçe yaratmak için şu an aktif olarak kullandığım Raspberry Pi 4B 8 GB RAM full set cihazımı Sahibinden üzerinden satışa çıkardım.
Piyasa fiyatları konusunda kafam biraz karıştı. Malı çok öldürmek istemiyorum ama router'ı kaçırmamak için de pazarlıksız, hızlı gidecek bir fiyat belirlemeye çalışıyorum. Mevcut durumda seti kaça koysam tak diye alıcı bulabilirim?
Kutunun içeriği oldukça dolu; zırh tipi full alüminyum çift fanlı kasa, orijinal 15W adaptörü, 64 GB Kingston SD kartı ve micro-HDMI dönüştürücüsü mevcut. Teşvik amaçlı elden alımlara (İstanbul içi) cömert bir indirim yapacağımı da belirttim.
Sizce hızlı satılabilmesi için fiyatlandırma ne olmalı? İlan fotoğrafları ve açıklama kısmına ekstra eklememi önerdiğiniz bir detay var mıdır?
Şimdiden tavsiyeleriniz ve yönlendirmeleriniz için çok teşekkür ederim.
Evdeki 1 Gigabit fiber internet altyapıma WireGuard kurmak amacıyla ikinci el bir GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router buldum. Daha önce açtığım konuda sizlerden tavsiye almıştım. Satıcıyla pazarlık aşamasındayım ve bütçe yaratmak için şu an aktif olarak kullandığım Raspberry Pi 4B 8 GB RAM full set cihazımı Sahibinden üzerinden satışa çıkardım.
Piyasa fiyatları konusunda kafam biraz karıştı. Malı çok öldürmek istemiyorum ama router'ı kaçırmamak için de pazarlıksız, hızlı gidecek bir fiyat belirlemeye çalışıyorum. Mevcut durumda seti kaça koysam tak diye alıcı bulabilirim?
Kutunun içeriği oldukça dolu; zırh tipi full alüminyum çift fanlı kasa, orijinal 15W adaptörü, 64 GB Kingston SD kartı ve micro-HDMI dönüştürücüsü mevcut. Teşvik amaçlı elden alımlara (İstanbul içi) cömert bir indirim yapacağımı da belirttim.
Sizce hızlı satılabilmesi için fiyatlandırma ne olmalı? İlan fotoğrafları ve açıklama kısmına ekstra eklememi önerdiğiniz bir detay var mıdır?
Şimdiden tavsiyeleriniz ve yönlendirmeleriniz için çok teşekkür ederim.