X1 V2 Ultimate varken tercihim olmazdı şahsen incehesapta 3 taksit var.


Tabii 6/9 isteyenler değerlendirebilir.

Tüm V3 Razer'ler için geçerli diye hatırlıyorum.

Hayır yok. Encoderları farklı.


Amazon batchlerinde problem vardi en son, umarim duzelmistir. @michaelscofield ile ben kurbani olduk o batchlerin.

Yeni patch geldi diye hatırlıyorum ama tam emin değilim.