Oyunun son 2 chapterındayım ve bugün bitiririm gibi duruyor ama aklıma takılan şu ki acaba 4'ten sonra seriye devam mı edeyim yoksa farklı tarzlarda hikayeli oyunlara mı geçmeliyim?
5. ve 6. oyuna çok gereksiz bir nefret var bence. Tamam diğer seriler kadar iyi, akıcı ve, sürükleyici değiller ama dediğim gibi diğer seriler kadar değiller. Onun dışında 5 de 6 da oynanabilir ve beklentini çok üst düzeyde tutmadığın sürece oynanabilir oyunlar.