Resident Evil 4'ten sonra seriye devam mı edilmeli yoksa farklı bir hikayeli oyuna mı geçilmeli?

Ömer_Yeter

Yetkin
Katılım
1 Nisan 2025
Mesajlar
3.639
Çözümler
8
Beğeniler
2.727
Yer
Trabzon/Şalpazarı
Oyunun son 2 chapterındayım ve bugün bitiririm gibi duruyor ama aklıma takılan şu ki acaba 4'ten sonra seriye devam mı edeyim yoksa farklı tarzlarda hikayeli oyunlara mı geçmeliyim?
 
Oyunun son 2 chapterındayım ve bugün bitiririm gibi duruyor ama aklıma takılan şu ki acaba 4'ten sonra seriye devam mı edeyim yoksa farklı tarzlarda hikayeli oyunlara mı geçmeliyim?
5. ve 6. oyuna çok gereksiz bir nefret var bence. Tamam diğer seriler kadar iyi, akıcı ve, sürükleyici değiller ama dediğim gibi diğer seriler kadar değiller. Onun dışında 5 de 6 da oynanabilir ve beklentini çok üst düzeyde tutmadığın sürece oynanabilir oyunlar.
 
2-3, 7-8, 4-9 sırasıyla gitmeni öneririm. 4'teysen 2 ve 3'ü oynadıysan 7 ve 8. oyunu bitirip 9'a geçmeni tavsiye ederim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…