Gayet Türk çalışan var. Sırf Türk çalışan görmedin diye yok mu sayıyorsun? Ne komik adamsın ya.

Türk çalışanlarımız var evet biliyorum, madem Türk çalışanlar varda neden Türkçe dil desteği getirmiyorlar? Eminim onlarda istiyorlardır ama adamlar inadına getirmiyorlar ve eminim ki onlarda emir kulu olduğundan baştaki yöneticilerinede iletiyordur ekleyelim diye kabul etmiyorlardır. O yüzden bizimkiler eğer fazla dillendirirse Rockstar bu gidişle erişim engeli getirecek oyuna. Onu demek istiyorum. Yani boşu boşuna çabalıyorlar. Yine gelmeyecek buraya yazıyorum.

Gelseydi, GTA 5'e gelirdi.
 
Dil ile oyun içi içerikler aynı mı dostlar? GTA 6 da türkçe dil desteği gelseydi herkes susardı hiç bir şey olmamış gibi oynarlardı şimdi dil desteği gelmeyecek diye her çıkacak olan oyuna laf yapıyoruz bütün millet olarak. Hala anlamış değilim ha dil gelmiş ha gelmemiş hayatanızda ne değişiyor? Yoksa sadece dil desteği gelirse içiniz mi rahatlıyor?
 
Türk çalışanlarımız var evet biliyorum, madem Türk çalışanlar varda neden Türkçe dil desteği getirmiyorlar? Eminim onlarda istiyorlardır ama adamlar inadına getirmiyorlar ve eminim ki onlarda emir kulu olduğundan baştaki yöneticilerinede iletiyordur ekleyelim diye kabul etmiyorlardır. O yüzden bizimkiler eğer fazla dillendirirse Rockstar bu gidişle erişim engeli getirecek oyuna. Onu demek istiyorum. Yani boşu boşuna çabalıyorlar. Yine gelmeyecek buraya yazıyorum.

Gelseydi, GTA 5'e gelirdi.
O zaman en başta "Türk çalışan yok" demeyeceksin. İkincisi, "emir kulu" ne demek? Sanki gariban bir şirketten bahsediyorsun.

Muhtemelen şirket in-house localization sistemiyle çalışıyor. Yani çeviriyi dışarıdaki bir firmaya yaptırmak yerine kendi bünyesinde yapıyor. Bu durumda şirkette Türkçe lokalizasyon ekibi veya Türk çevirmen olmayabilir; ama bu, şirkette hiç Türk çalışan olmadığı anlamına gelmez.

Bir de bu kadar korkak olma. İsteseler oyuna erişim engelini çoktan getirirlerdi. İnsanların hakkını aramasını hemen "boşuna uğraşıyorlar" diye küçümsemek doğru değil. Biraz da hakkını aramayı öğrenmek lazım. Gerçi Türkiye'de yaşadığımız için insanlar bu konuda pek alışık değil. Ama sonuçta öğrenmenin yaşı yoktur.