Gayet Türk çalışan var. Sırf Türk çalışan görmedin diye yok mu sayıyorsun? Ne komik adamsın ya.
Türk çalışanlarımız var evet biliyorum, madem Türk çalışanlar varda neden Türkçe dil desteği getirmiyorlar? Eminim onlarda istiyorlardır ama adamlar inadına getirmiyorlar ve eminim ki onlarda emir kulu olduğundan baştaki yöneticilerinede iletiyordur ekleyelim diye kabul etmiyorlardır. O yüzden bizimkiler eğer fazla dillendirirse Rockstar bu gidişle erişim engeli getirecek oyuna. Onu demek istiyorum. Yani boşu boşuna çabalıyorlar. Yine gelmeyecek buraya yazıyorum.
Gelseydi, GTA 5'e gelirdi.