Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Sistem Performansı
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

RTX 3060 ekran kartında AMD FSR, DLSS'ten daha fazla FPS veriyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Destek Ekibi
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi 6 Mayıs 2026
  • Mesaj Mesaj 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 197
  • Etiketler Etiketler
    amd dlss ekran fps rtx 3060

Detaylar

Kim cevapladı?
Destek Ekibi

Destek Ekibi

Resmî Hesap
Katılım
28 Nisan 2026
Mesajlar
238
Makaleler
1
Çözümler
5
Beğeniler
24
  • 6 Mayıs 2026
  • #1
Bende RTX 3060 var. DLSS açınca 40 FPS oluyor. AMD FSR 3.1 (tam bilmiyorum) açınca 120 FPS alıyorum. Sebebi ne olabilir?
 
Cevapla Etiketle
  • Düşündürücü
İfadeler: Hermione Jean Granger
Tarihe göre sırala Puana göre sırala
Hermione Jean Granger

Hermione Jean Granger

Üstün
Güvenlik Duvarı İlk 1.000!
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
3.296
Makaleler
6
Çözümler
27
Beğeniler
5.507
  • 6 Mayıs 2026
  • #2
FSR Frame Generation aciyor olabilir misiniz? DLSS tarafinda ise Transformer Preset K kullanirsaniz goruntu kalitesine onem verdigi icin FPS kazanci cok buyuk olmaz.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: Mansion
Artı 0 Eksi
desire doue

desire doue

Becerikli
Katılım
1 Şubat 2026
Mesajlar
248
Çözümler
3
Beğeniler
229
  • 6 Mayıs 2026
  • #3
Sadece 1 oyunda deniyorsanız entegrasyon sorunu ile de alakalı olabilir.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: Hermione Jean Granger
Artı 0 Eksi
Ç

Çağatay Torun

Yetkin
İlk 1.000!
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
487
Çözümler
8
Beğeniler
250
  • 6 Mayıs 2026
  • #4
Netleşsin de, anlayalım kardeşim neden kaynaklanıyor.
 
Cevapla Etiketle
Artı 0 Eksi
ElderAssassin

ElderAssassin

Yetkin
Katılım
14 Nisan 2024
Mesajlar
814
Çözümler
2
Beğeniler
539
  • 6 Mayıs 2026
  • #5
Biri görüntüden neredeyse hiç kayıp vermiyor diğeri ise direkt çöp ediyor. Ondan olabilir mi?
 
Cevapla Etiketle
Artı 0 Eksi

Benzer konular

xenFrei
  • Soru Soru
R7 5700X3D & RTX 3060 sistemde LoL'de FPS düşmesi sorunu
  • xenFrei
  • 24 Mayıs 2026
  • Sistem Performansı
Mesaj
2
Görüntüleme
53
25 Mayıs 2026
xenFrei
xenFrei
E
RTX 3060 sistemde FPS değerleri normal mi?
  • erdii12344
  • 29 Mart 2026
  • Sistem Performansı
2
Mesaj
10
Görüntüleme
196
29 Mart 2026
erdii12344
E
F
  • Soru Soru
RTX 3060 Lenovo laptopta FPS düşmesi sorunu
  • FurkanKoc
  • 8 Mart 2026
  • Sistem Performansı
Mesaj
2
Görüntüleme
76
8 Mart 2026
gen2
G
Jeff_Hardy
  • Soru Soru
Formattan sonra RTX 3060 laptopta CS2'de düşük FPS sorunu
  • Jeff_Hardy
  • 2 Mart 2026
  • Sistem Performansı
Mesaj
7
Görüntüleme
121
2 Mart 2026
Jeff_Hardy
Jeff_Hardy
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • Payzer
    Sürprizbozan GTA VI çıkmadan başlayan tartışmalar ve oluşturulan fiyat algısı
    • Payzer
    • 10 dakika önce
    • Mesaj: 0
    GTA VI
  • RockyHighway79
    GTA VI'dan neler bekliyorsunuz?
    • RockyHighway79
    • Bugün 06:24
    • Mesaj: 2
    GTA VI
  • GeniusAlper
    Huawei BE3 Pro'da bufferbloat nasıl düşürülebilir?
    • GeniusAlper
    • Bugün 05:37
    • Mesaj: 0
    Ağ Donanımları
  • S
    3.200 TL'ye Bluetooth oyuncu kulaklığı önerisi
    • Saturwn_08
    • Bugün 02:45
    • Mesaj: 17
    Oyun Kulaklığı
  • Batinux
    FACEIT Linux'ta çalıştırılabilir mi?
    • Batinux
    • Bugün 02:31
    • Mesaj: 3
    GNU/Linux
  • ZCPS21
    Lord of The Mysterius 2. sezon fragmanı yayımlandı!
    • ZCPS21
    • Bugün 02:00
    • Mesaj: 0
    Anime / Manga
  • M
    MSI 274UPF monitörde alt kısımda çizgiler çıkma sorunu
    • Mert kaan almuhan
    • Bugün 01:39
    • Mesaj: 2
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • SF26
    İddia Playboi Carti ve Swedish House Mafia Türkiye'ye geliyor!
    • SF26
    • Bugün 01:18
    • Mesaj: 7
    Dünya ve Türkiye Gündemi
  • Koneko Toujou
    Birden fazla CSFloat hesabına tek bir Stripe hesabı bağlanabilir mi?
    • Koneko Toujou
    • Bugün 01:10
    • Mesaj: 1
    Counter-Strike
  • zfunc
    Router tavsiyesi
    • zfunc
    • Bugün 01:09
    • Mesaj: 5
    Ağ Donanımları

Yeni mesajlar

  • pesimist34
    Threads hakkında ne düşünüyorsunuz?
    • pesimist34
    • 4 dakika önce
    Sosyal Medya ve Mesajlaşma
  • Payzer
    Sürprizbozan GTA VI çıkmadan başlayan tartışmalar ve oluşturulan fiyat algısı
    • Payzer
    • 10 dakika önce
    GTA VI
  • Emir
    Eşit ağırlıkta hangi bölüm okumaya değer?
    • Emir
    • 14 dakika önce
    Üniversite ve Bölüm Tavsiyeleri
  • Emir
    GTA VI'dan neler bekliyorsunuz?
    • Emir
    • 18 dakika önce
    GTA VI
  • Nefs İlmi
    Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın yaz kamplarında neler yapılıyor?
    • Nefs İlmi
    • 18 dakika önce
    Konu Dışı
  • GeniusAlper
    Huawei BE3 Pro'da bufferbloat nasıl düşürülebilir?
    • GeniusAlper
    • Bugün 05:37
    Ağ Donanımları
  • Argo
    ABD - Türkiye maçı TSİ 05.00’te oynanacak
    • Argo
    • Bugün 05:25
    Futbol
  • Kaays
    FACEIT Linux'ta çalıştırılabilir mi?
    • Kaays
    • Bugün 05:06
    GNU/Linux
  • zfunc
    Hangi forumları sevmiyorsunuz?
    • zfunc
    • Bugün 04:23
    Konu Dışı
  • Ç
    Secure Boot Sertifikaları Süresi Doldu: Ne Yapmanız Gerekiyor?
    • Çağatay Torun
    • Bugün 04:12
    Techolay İçerikleri
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Sistem Performansı
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt