Bu monitörü sipariş verdim, 8.700 TL'ye geldi. 12 ay taksitle 14. küsüre geliyor. 500 TL kupon vardı. Benim tek korkum artık RTX 4070'in 2K'de hikayeli oyunlarda DLSS açık 80-85 FPS vermemesi yüksek ayarlarda. Hadi en kötü 75 diyelim, verir mi arkadaşlar, ne diyorsunuz? Ya da 2030'a kadar yeter mi?
(Kredi ile aldığım için biraz pahalıya geldi, benim için problem yok, erken kapamaya zaten 8.700 veriyorum, sadece monitör hakkında bilgilerinizi ve sorduğum soruları yanıtlarsanız çok sevinirim arkadaşlar, şimdiden teşekkürler)
Düşük ayar ne hocam 4070 gibi bir kart 2K da 60 FPS düşük ayarlar çok çok az benim için. Son çıkan requiem 007 oyunlarında bile 100 üstü FPS veriyor baktım.
Düşük ayar ne hocam 4070 gibi bir kart 2K da 60 FPS düşük ayarlar çok çok az benim için. Son çıkan requiem 007 oyunlarında bile 100 üstü FPS veriyor baktım.
3 sene sonra o kadar ancak verir. Oyunlar gitgide optimizasyonu zorlaşıyor. Örnek RTX 2080 testlerine bak; yavaş yavaş son nefesini veriyor. Şu an için iyi fakat kaç sene daha kullanacağım diyorsunuz?
3 sene sonra o kadar ancak verir. Oyunlar gitgide optimizasyonu zorlaşıyor. Örnek RTX 2080 testlerine bak; yavaş yavaş son nefesini veriyor. Şu an için iyi fakat kaç sene daha kullanacağım diyorsunuz?
Ben de genelde 70 serisi kartlar ile devam ettim. En uzun dayanan GTX 970 oldu, 5.5 sene kadar götürdü beni. 2030'a kadar götürür ama oyun motorları ne kadar gelişir bilemem; 1 sene içinde her şey değişebilir.
3 sene sonra o kadar ancak verir. Oyunlar gitgide optimizasyonu zorlaşıyor. Örnek RTX 2080 testlerine bak; yavaş yavaş son nefesini veriyor. Şu an için iyi fakat kaç sene daha kullanacağım diyorsunuz?
Tahminimce önerilen sistem olarak RTX 3060 Ti vs. ister millet çok korkuyor; adamlar o kadar büyük oyun yapacak, sadece sistemi iyi olanlar oynayacak diye bir şey olsa satmaz zaten oyun. İçiniz rahat olsun, 2K çok rahat oynatır.