Bu monitörü sipariş verdim, 8.700 TL'ye geldi. 12 ay taksitle 14. küsüre geliyor. 500 TL kupon vardı. Benim tek korkum artık RTX 4070'in 2K'de hikayeli oyunlarda DLSS açık 80-85 FPS vermemesi yüksek ayarlarda. Hadi en kötü 75 diyelim, verir mi arkadaşlar, ne diyorsunuz? Ya da 2030'a kadar yeter mi?
(Kredi ile aldığım için biraz pahalıya geldi, benim için problem yok, erken kapamaya zaten 8.700 veriyorum, sadece monitör hakkında bilgilerinizi ve sorduğum soruları yanıtlarsanız çok sevinirim arkadaşlar, şimdiden teşekkürler)
Son düzenleyen: Moderatör: