GPU pazar payı açısından Steam istatistiklerine göre oyuncular, RX 9070 XT'yi rakibi RTX 5070 Ti'a kıyasla daha fazla tercih ediyor. Bu da oldukça anlaşılır bir durum zira benzer performansı çok daha uygun bir fiyatla elde etmek mümkün.
Dolayısı ile 9070XT daha mantıklı bir seçenek ve yıllarca sorunsuz bir şekilde kullanılabilecek bir kart 1440P'de ki şu an 4K Ultra'da bile fazlasıyla yeterli.
Ayrıca Techolay Forum'da, söz meclisten dışarı, AMD ekran kartlarına önyargıyla yaklaşıp çoğu zaman mantıklı bir gerekçe sunmadan manasızca eleştiren belirli bir NVIDIA fanatiği kitle de var ciddiye almamanızı tavsiye ederim.
Eki Görüntüle 260303