RTX 5060 Ti yerine RX 9070 XT mi alınmalı, RTX 5070 Ti mı?


Vallahi hocam geceyım ya daha rahat olur hem hem de en azından guvenebılecegım bır kasam olur en azından bır markası Gamepower dıgerı ASUS'un a serısı en dandık DDR5 anakartı olmaz daha bılınclı olmus olur ve uzun sureler de degıstırmem zaten.
 
GPU pazar payı açısından Steam istatistiklerine göre oyuncular, RX 9070 XT'yi rakibi RTX 5070 Ti'a kıyasla daha fazla tercih ediyor. Bu da oldukça anlaşılır bir durum zira benzer performansı çok daha uygun bir fiyatla elde etmek mümkün.

Dolayısı ile 9070XT daha mantıklı bir seçenek ve yıllarca sorunsuz bir şekilde kullanılabilecek bir kart 1440p'de ki şuan 4K ultra'da bile fazlasıyla yeterli.

Ayrıca Techolay Forum'da, söz meclisten dışarı, AMD ekran kartlarına önyargıyla yaklaşıp çoğu zaman mantıklı bir gerekçe sunmadan manasızca eleştiren belirli bir Nvidia fanatiği kitle de var ciddiye almamanızı tavsiye ederim.


 

Yani hocam 9070XT iyi bir secim olacak mıdır?
 
Yani hocam 9070XT iyi bir secim olacak mıdır?
Oyunlarda her iki kart ile de aynı performansı alacaksınız ekstradan neden 20 bin lira fazladan 5070Ti'a veresiniz ki. Aradaki fiyat farkına iyi bir işlemci veya ram alınır.

Ben de 9070XT kullanıcısıyım RTX 4060Ti'dan geçtim. 13 aydır kullanıyorum iyi ki de 9070XT tercih etmişim diyorum. Benim kartı aldığım dönemde 9070XT ile 5070Ti arasında ortalama 10-12 bin lira fiyat farkı vardı şuanda da ortalama 20 bin lira fiyat farkı var. Sadece oyun oynamak maksadı ile tercih edecekseniz, CUDA'nın öne çıkacağı render alma, video işleme gibi işlerde kullanmayacaksanız fazladan 20 bin lira para saçmanın bir manası yok.
 

Hocam aynı sekıl katılıyorum sıze de vallahi hayatımda hiç AMD kullanmadım sızce mantıklı mı tavsıye eder misınıs yazılım problemlerı eskıde kaldı sanırım oyle dıyorlar ben duydugumu soyluyorum sorun olacagını sanmam da saf gucde tabıkı oyun oynamak ıcın de 9070XT daha mantıklı.
 
RX9070XT'ye geçmeden önce uzun yıllardır Nvidia kullanıcısıydım GTX 650, GTX 770, RTX 2060, 3060, RTX 4060Ti derken fiyat ve performans avantajından ötürü 9070XT tercih ettim. AMD'ye geçtiğime pişman edecek herhangi bir problemle karşılaşmadım şuana dek, içiniz rahat olsun bu konuda, sonuçta az buz paralar vermiyoruz verdiğimiz paranın karşılığını almak hepimizin hakkı.

RX 6000 serisindeki yazılımsal sorunlar RX9000 serisinde yok. FSR 4 gayet başarılı, RT performansı da iyi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…