Markası ve içeriği iyi değil, zaten PSU'da aynı şekilde fanlar da kaliteli değil. Dediğim gibi, tek sorun kasa. PSU dersen güzel bir kasa PSU önerisi yaparım, sistemini ona kurarsın. Ama soğuduysan komple satıp üst segment bir bilgisayara geçmekte senin seçimin.
Vallahi hocam geceyım ya daha rahat olur hem hem de en azından guvenebılecegım bır kasam olur en azından bır markası Gamepower dıgerı ASUS'un a serısı en dandık DDR5 anakartı olmaz daha bılınclı olmus olur ve uzun sureler de degıstırmem zaten.