RTX 5070 Ti vs RX 9070 XT sistem

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Yelleeror
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 138
  • Etiketler Etiketler
    5070 ryzen
Güzel fikir olduğunu düşünüyorum ama her ağızdan bir ses vallahi insan ne yapacağını şaşırıyor
Nvidia tarafının yazılım avantajı var, yapay kare yaratımı ve ışık izleme yazılımları tüketicinin kullanımına göre değerli bir unsur.
AMD tarafında yine aynı meretler var, en son Nvidia kadar gelişmemişti ama kartın saf güç ve fiyat avantajı var.

Sizin durumunuzda fazla sorun çıkarmayacak bir 9070XT ve işlemci yükseltmesi dâhâ avantajlı.
AM5 platformunda sorunsuzluk için anakart ve RAM tercihi de önemli idi.
 

Hocam bende fazladan SSD var 1TB şu anki kullanmdıgım C dıskı hatta sadece DDU ıle NVIDIA sürücülerini sılerek yenı AMD sürücülerini kursam nasıl olur SSD harıc sıstem gayet ıyı oldu gıbıme geldı tabıkı bahsettıgım gıbı 1 2 ay sonra alacağım.

 
Yazılım kısmına yorum yapamam hocam, benim de sistem toplamaya hevesim var ama mecburiyeten erteliyorum.

Gigabyte B850M Force önerelim hemen, giriş seviyesi anakartla uğraşma.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…