RX 9070 XT ekran kartına undervolt yapıldığı zaman bilgisayar çöküyor

Hocam, ben sistemi değiştirdim. 9070 XT yerine 5070 Tİ'a geçiş yaptım.
 
Hocam, ben sistemi değiştirdim. 9070 XT yerine 5070 Tİ'a geçiş yaptım.
Hayırlı olsun hocam neden böyle bir değişikliğe gittiniz merak ettim. Ayrıca en son hatırladığınız 9070 xt ayarlarınız nasıldı acaba hatırlıyor musunuz?
 
Hayırlı olsun hocam neden böyle bir değişikliğe gittiniz merak ettim. Ayrıca en son hatırladığınız 9070 xt ayarlarınız nasıldı acaba hatırlıyor musunuz?
Hocam, açıkcası benim şansıma silikon kalitesi kötüydü. -30 gibi bir değerde kullanıyordum galiba. Geçiş yapma sebebim kart bazen oyundan atıyordu ve stabil değildi. Psikolojik olabilir ama 5070 Ti'a geçtikten sonra Windows daha akıcı hissettiriyor.
 
Anladım hocam hayırlı olsun. Çünkü oyunlarda 5070Ti ile 9070 XT birbirlerinin direkt rakibi o yüzden sordum. Hangi 9070 XT modeli vardı?
 
PowerColor Reaper.
Reaper modeli 9070 xt ler içindeki bana göre en giriş seviye ve zayıf soğutma sistemine sahip modeli. Silikonunuz kötü denk gelmiş tahminimce. Kendim Nitro kullanıyorum fakat undervoltlu pc crash verince şaşırmıştım. Sizin konunuzu gorünce de merak edip sormuştum hocam cevaplarınız için teşekkürler.
 
Rica ediyorum hocam.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…