Hocam son durum nedir acaba aynı karta sahibim yakın zamanda satın aldım. Güç limiti -30 vram mhz 2800 offset -80mv da 1 hafta kullandım fakat bugün bf6 oynarken 2 defa çöktü driver. Şuan ise Güç limitini -15 vram mhz 2750 offseti -60mv yaptım tekrar test edeceğim.
Hayırlı olsun hocam neden böyle bir değişikliğe gittiniz merak ettim. Ayrıca en son hatırladığınız 9070 xt ayarlarınız nasıldı acaba hatırlıyor musunuz?
Hayırlı olsun hocam neden böyle bir değişikliğe gittiniz merak ettim. Ayrıca en son hatırladığınız 9070 xt ayarlarınız nasıldı acaba hatırlıyor musunuz?
Hocam, açıkcası benim şansıma silikon kalitesi kötüydü. -30 gibi bir değerde kullanıyordum galiba. Geçiş yapma sebebim kart bazen oyundan atıyordu ve stabil değildi. Psikolojik olabilir ama 5070 Ti'a geçtikten sonra Windows daha akıcı hissettiriyor.
Hocam, açıkcası benim şansıma silikon kalitesi kötüydü. -30 gibi bir değerde kullanıyordum galiba. Geçiş yapma sebebim kart bazen oyundan atıyordu ve stabil değildi. Psikolojik olabilir ama 5070 Ti'a geçtikten sonra Windows daha akıcı hissettiriyor.
Reaper modeli 9070 xt ler içindeki bana göre en giriş seviye ve zayıf soğutma sistemine sahip modeli. Silikonunuz kötü denk gelmiş tahminimce. Kendim Nitro kullanıyorum fakat undervoltlu pc crash verince şaşırmıştım. Sizin konunuzu gorünce de merak edip sormuştum hocam cevaplarınız için teşekkürler.
Reaper modeli 9070 xt ler içindeki bana göre en giriş seviye ve zayıf soğutma sistemine sahip modeli. Silikonunuz kötü denk gelmiş tahminimce. Kendim Nitro kullanıyorum fakat undervoltlu pc crash verince şaşırmıştım. Sizin konunuzu gorünce de merak edip sormuştum hocam cevaplarınız için teşekkürler.