demjr
Uzman
- Katılım
- 5 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 1.079
- Beğeniler
- 415
Hocam, ben sistemi değiştirdim. 9070 XT yerine 5070 Tİ'a geçiş yaptım.Hocam son durum nedir acaba aynı karta sahibim yakın zamanda satın aldım. Güç limiti -30 vram mhz 2800 offset -80mv da 1 hafta kullandım fakat bugün bf6 oynarken 2 defa çöktü driver. Şuan ise Güç limitini -15 vram mhz 2750 offseti -60mv yaptım tekrar test edeceğim.