Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Sistem Performansı
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

RX 9070 XT & R5 9600X sistemde Forza Motorsport'da düşük FPS sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Michael MYERS
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi Bugün 09:23
  • Mesaj Mesaj 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 44
  • Etiketler Etiketler
    düşük düşük fps forza fps sorunu

Detaylar

Kim cevapladı?
Michael MYERS

Michael MYERS

Bilgin
Açılış Hamlesi
Katılım
6 Şubat 2024
Mesajlar
5.751
Çözümler
82
Beğeniler
5.841
Yer
Haddonfield, Illinois
  • Bugün 09:23
  • #1
Dün gece 120 FPS civarı alıyordum. Ayarları falan, hiçbir şeyi değiştirmedim; şu an 40-60 arası gidip geliyor. Yaşayan var mı?

  • RX 9070 XT
  • Ryzen 5 9600X
  • 32 GB 6000 MHz RAM
 
Cevapla Etiketle
Tarihe göre sırala Puana göre sırala
X99

X99

Üstün
Katılım
9 Şubat 2025
Mesajlar
2.543
Çözümler
29
Beğeniler
2.573
Yer
Asgard
  • Bugün 14:17
  • #2
Sadece bu oyunda mı yapıyor? Diğer oyunlarda sıkıntı var mı?
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: Ayhan Dönmez
Artı 0 Eksi
KS
KS
Michael MYERS

Michael MYERS

Bilgin
Açılış Hamlesi
Katılım
6 Şubat 2024
Mesajlar
5.751
Çözümler
82
Beğeniler
5.841
Yer
Haddonfield, Illinois
  • Bugün 14:26
  • #3
X99 dedi:
Sadece bu oyunda mı yapıyor? Diğer oyunlarda sıkıntı var mı?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Diğer oyunlarda sıkıntı yok. Sanırım ışın izleme bozuk oyunda. Kapatınca yükseldi.
 
Cevapla Etiketle
  • o7
İfadeler: X99
Artı 0 Eksi

Benzer konular

denxony
R5 7500F & RX 9060 XT sistemde düşük FPS sorunu
  • denxony
  • 17 Haziran 2026
  • Sistem Performansı
Mesaj
0
Görüntüleme
53
17 Haziran 2026
denxony
denxony
HayaletSürücü
  • Soru Soru
RX 9070 XT sistemde Assetto Corsa düşük FPS sorunu
  • HayaletSürücü
  • 2 Mayıs 2026
  • Sistem Performansı
Mesaj
2
Görüntüleme
111
3 Mayıs 2026
HayaletSürücü
HayaletSürücü
Lufiann
R5 7500F & RX 7800 XT sistemde düşük FPS sorunu
  • Lufiann
  • 25 Mayıs 2026
  • Sistem Performansı
Mesaj
0
Görüntüleme
69
26 Mayıs 2026
Lufiann
Lufiann
Winner
i5-13400F & RTX 4060 sistemde inZOI'da düşük FPS sorunu
  • Winner
  • Pazar 20:50
  • Sistem Performansı
Mesaj
6
Görüntüleme
86
Pazar 23:07
mychar276
mychar276
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • L
    HAWK Future mu, IKEA Markus mu?
    • lord pontar
    • 1 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Oyuncu Koltuğu
  • Ege1351
    i5-12400F'ye ucuz termal macun kullanılır mı?
    • Ege1351
    • 5 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Overclock ve Soğutma
  • UnkownTecho
    R7 9800X3D'nin 360 mm sıvı soğutucu ile 59 derece olması normal mi?
    • UnkownTecho
    • 15 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Overclock ve Soğutma
  • AMG GOAT
    Quake Live hâlâ oynanıyor mu?
    • AMG GOAT
    • 15 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Aksiyon / First Person Shooter
  • Remus Lupin
    TruckersMP'de haksız ban yedim
    • Remus Lupin
    • 19 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Simülasyon
  • Fırsat Ekibi
    Kupon Supermarket ürünlerinde indirimlere ek 600 TL'ye 100, 300 TL'ye 50 TL indirim!
    • Fırsat Ekibi
    • 16 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Hepsiburada İndirimleri
  • seeraddar
    Yurt dışı Xiaomi 14T alınır mı?
    • seeraddar
    • 24 dakika önce
    • Mesaj: 7
    Telefon Tavsiyeleri
  • Craxidor
    Masaüstü sistemimi göndermek için hangi kargo şirketini seçmeliyim?
    • Craxidor
    • 27 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Kargo ve Taşımacılık
  • Emir
    Ev ve Yaşam Kumtel 87L mini buzdolabı Premium'a özel 8.000 TL
    • Emir
    • 33 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Hepsiburada İndirimleri
  • T
    75.000 TL'ye kadar 50 CC motor tavsiyesi
    • Testo Unit
    • 37 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Motosiklet ve Mobilet

Yeni mesajlar

  • Ege1351
    R7 9800X3D'nin 360 mm sıvı soğutucu ile 59 derece olması normal mi?
    • Ege1351
    • Az önce
    Overclock ve Soğutma
  • L
    HAWK Future mu, IKEA Markus mu?
    • lord pontar
    • 1 dakika önce
    Oyuncu Koltuğu
  • ZCPS21
    Yurt dışı Xiaomi 14T alınır mı?
    • ZCPS21
    • 2 dakika önce
    Telefon Tavsiyeleri
  • derindevlethikmet
    80.000 TL'ye sistem önerisi
    • derindevlethikmet
    • 3 dakika önce
    Marka ve Hazır Bilgisayarlar
  • G
    G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?
    • Görkem5252
    • 4 dakika önce
    RAM
  • A
    Ryzen 5 7500F için PBO ayarı önerisi
    • Ayhan Dönmez
    • 5 dakika önce
    Overclock ve Soğutma
  • Emir
    Masaüstü sistemimi göndermek için hangi kargo şirketini seçmeliyim?
    • Emir
    • 5 dakika önce
    Kargo ve Taşımacılık
  • Ege1351
    i5-12400F'ye ucuz termal macun kullanılır mı?
    • Ege1351
    • 5 dakika önce
    Overclock ve Soğutma
  • Syntax
    Quake Live hâlâ oynanıyor mu?
    • Syntax
    • 6 dakika önce
    Aksiyon / First Person Shooter
  • Emir
    Sokak kedileri için kaplara su koyalım
    • Emir
    • 8 dakika önce
    Konu Dışı
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Sistem Performansı
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt